۳ پاسخ

منم همین شیرخشک رو از اول دادم ولی تا حالا یبوست نگرفته

من حالا اینو نمیدم سوپرامیل میدم سنگینه
ولی
یبوست طبیعیه دختر من اوایل به شدت زور میزد برای دستشویی کردن بعد یک ماه بهش ساخته روزی دو سه بار دفع داره

من دادم یبوست نگرفته شکمش هرروزکارمیکنه

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی ۱۳ ماهگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی