منم همین شیرخشک رو از اول دادم ولی تا حالا یبوست نگرفته
من حالا اینو نمیدم سوپرامیل میدم سنگینه
ولی
یبوست طبیعیه دختر من اوایل به شدت زور میزد برای دستشویی کردن بعد یک ماه بهش ساخته روزی دو سه بار دفع داره
من دادم یبوست نگرفته شکمش هرروزکارمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.