۵ پاسخ

ar واسه رفلاکسه
غلیظه بعضیا میگن تلخه ولی من چشیدم خیلی فرقی ندارن

من اوپتی پرو میدم خونه وزن دهیش

اگر رفلاکس نداره arنده.
ar ها
عین ماست غلیظن

من هردو رو میدم بیشتر اوپتی پرو، چون با نان ای آر وزن نگرفت فقط بخاطر رفلاکشس میدم اونم شبا

تفاوتش فقط غلیظ بودن ar، برا رفلاکس والا فرق ندارن تو مزه و اینا

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی ۱۳ ماهگی