منم نان میدم ولی شاید روزی 2بار بدم چون کمکی میدم هر دفعه 30 سی سی کلا مجموعا 60 سی سی میترسم تپلی بد قیافه بشه خوشم نمیاد خداروشکر هم شیرم خوب میاد
شیر خودتم میدادی؟؟ آخه هر دو ساعت ۶۰ سی سی میشه روزانه ۷۲۰ سی سی زیاد نیس؟؟
من به دنیا اومد ۳۴۰۰ بود ۱۵ روزگی بردمش ۳۷۰۰ بود
تا یک ماهگی هر دوساعت ۳۰ سی سی ماه دوم هر دوساعت ۶۰ تا ۷۰سی سی خوب بود اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.