۶ پاسخ

حتما برو دکتر ببین دکتر چی میگه اخه من از پیش خودم گرفتم بچه هرچی میخورد بالا میآورد بردم دکتر گفت رفلاکس داره هر شیر خشکی میگیری فقط ARداشته باشه واسه بچه های رفلاکسی باید اینجوری باشه

من ببلاک کانفورت میدم باید بببنی دکتر چی میگه

آپتامیل دادم من

آپتامیل پرونوترا

ببین دکتر چی میگه

من ببلاک گرفتم

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی