۵ پاسخ

من که نگرفتم صابون به نظرم نیاز نمیشه آخه دور و بر دیدم هیچکس از صابون استفاده ای نکرده نگرفتم ، پودر صابون خریدم برای لباس نی نی ولی صابون که برای شستشوی بچست رو میگم نگرفتم

من اکثر لباسا بچم سفیده خیلی خوب تمیز میکنه بوشم خیلی خوبه

اینه عزیزم قیمتشم سه تاش ۹۰ هزارتومن

تصویر

والا من پودر لباس و مایع لباسشویی و اسپری لک بر خریده بودم الان صابون فیروز مامانم خریده بود زدم به لباساش اینقدر خوب تمیز میکنه و بوی لیمو میده به لباساش به نظرم صابون برای لک لباس خیلی خوبه

برای لکه ها لباس یا حموممش

سوال های مرتبط

مامان ویانا🎀💜 مامان ویانا🎀💜 هفته سی‌وسوم بارداری