چجوری فرنی خرما. درست کنم ؟

۳ پاسخ

من باشیر میپزم
شیر آرد برنج و خرما باهم میزارم بپزه

من پوستشو جدا میکنم و هستشو میندازم باهم میپزن

من فرنی رو درست میکردم
بعد تو‌ کاسه نصف خرما بی پوست رو با ابجوش خوب له میکردم فرنی توش میریختم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی