۵ پاسخ

بله من دادم

من سه روز تست گرفتم تو شروع پنج ماهگی الان تو فرنیش میریزم

اره

من میدم، البته تست گرفته بودم

اگه ازش تست حساسیت ب سیب رو گرفتی اره

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس وزینب مامان امیرعباس وزینب ۹ ماهگی