۵ پاسخ

من زیرش پتومیندازم کلاعادت داره ازهمون اول توکریرمیخوابونمش ب گهواره عادت نداره

من اصلن کریر نخریدم

۲ تا از حوله خشک کناش رو تا کردم گذاشتم توی قسمت گودیش که وقتی میزامش حالت نشسته پیدا نکنه که کمرش درد بگیره
کلا زیادم استفاده نمیکنم فقط به عنوان صندلی ماشین ازش استفاده میکنم

تو این سن ن اما نوزاد بود اره چون دورش بسته بود فک میکرد تو بغل خابیده
ولی رو زمین عادتش دادم کم‌کم

يه بالش خيلي كوچيك زير تشك كريرش بذار يا پتو مسافرتي تا كن بذار

سوال های مرتبط

مامان شاهان خان👼 مامان شاهان خان👼 ۱۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی