خیلی تند تند میبری هنوز زمستونه سرما میخوره و پوستش خشک میشه
من یکروز درمیون میبرم
چخبره من هفته ای یبار اینجام خیییلی سرده
مادر شوهر خورد منو میگه همش ببر هر موقع میاد میگه بچه حموم بردی .
از این به بعد هر سه یا چهار روز ببرم خوبه؟
من هفته ای یکبار
هوا سرده مریض میشن
زود به زود نبر پوستش خشک میشه هر سه روز یا دو بار در هفته خوبه
نه خیلی زیاد میبری
نه دو بار در هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.