هفته ای ی بار کافیه سرمامیخوره
دو سه روز ی بار
دکتر به من گفت هفته ای دو بار، از اول هفته ای دوبار داریم میبریم
هفته ای دو بار
هفتهای یه بار😫
هر چهار روز
هر ۳ روز در میون
هواسرده وگرنه دکتربه من گفت دوروزیه بارببرش
هر ده روزی یبار
هفته ای دوبار کافیه
من ده روزگی بردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.