۱۸ پاسخ

دکتر پسرم گفته یک‌روز در میان… در حد ۳ دقیقه توی حمامیم و خیلی برای بچه خوبه

هفته ای دوبار

الان که گرمه دیگه ۱ روز درمیون

هفته ایی ۲ بار
مثلا یکشنبه ها و چهارشنبه ها

من هفته دوبار میبرم

چرا اینقد بعضیا دیر به دیر هوا گرمه بچه گناه داره من یه روز در میون میبرم

هفته ای دوبار

۲ روز یکبار

هفته ایی ی بار

الان ك سرده هوا هفته اى يكبار ولى گرم بشه هفته اى ٢ بار ميبرم

من یک روز درمیون که خودم میرم بچه‌هامم میبرم،😀

هفته دو بار

1روز درمیون

من از اول یبار یکشنبه ها میبرم یبارم ۵شنبه ها .

هفته ای یا ۱۰روزی یکبار چون شهر ما سرده

دگ الان گرمه بیشتر ببریم بخصوص ک پسره من روز درمیون دوروز درمیون میبرم البته از اول همینجوری زود زود می‌بردم چون میگفتن برا زردی حموم خوبه

هفته ای یکبار

۴روزی یکبار

سوال های مرتبط

مامان رادمان🩵 مامان رادمان🩵 ۱۳ ماهگی