اگ قراره اتمی بزنن کاش بمیریم چون موندنمون هرروزش مرگه
بابا اگه بزنه کل جهان درگیر میشه وهیچوقت اینکارو نمیکنن وبعدشم تو فکر میکنی مواد و گذاشت اونجا که اینا راست بزنن مطمین باش خالیه فقطیه اسمه عزیزم اصلا نگران نیاش
نگران نباش اگه همچین جاییو بخواد بزنه دستور تخلیه میدن
اگه بزنه کل کشورهای همسایه ام از اشعه رادیو اکتیو نابود میشن هیچوقت این ریسکو نمیکنه
ببین نیروگاه وقتی خال باشه از پاد دیگه خطری نداره مثل فو ر د و یا. ن ت ن ز که زدن نگران نباش ریسک نمیکنن مواد نگه دارن داخلش اگه بزنن فقط غیر قابل استفاده میشه
همین جا های ن ظ ا م ی هم خالی شده چی فکر میکنی مطمئن باش مهمات و تجهیزات رو بردن جایی که عرب نی انداخت خیالت راحت باشه عزیزم
کاش بزنه تموم بشیم بلکه دولت و حکومت راحت بشن برن شهروند از عراق بیارن خسته شدیم دیگه
طبیعیه
کشور تو جنگه اونم نمیخواد شهروندش آسیب ببینه
تو همچین شرایظی مطمن باش چیزی اونجا نگه نمیدارن از قبل خالی کردن
سلام عزیزم نترس اتمی رو نمیزنن.چون دنیا نمیزاره و بعد اینکه اگر بزنن تمام کشورهای عربی هم این اشعه میره.
نگران هسته ای نباش جوری نمیزنه که بخواد ب اورانیوم ها اسیب وارد بشه فقط سایت رو از کار میندازه
اگه بزنن چی میشه من زیاد درباره اتم نمیدونم؟؟
وای نه توروخدا خیلی وحشتناکه خدا رحم کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.