۳ پاسخ

اره من یکبار که سرما خورده بود همینو بهش دادم تا 5 روز

ازیترو ۱۰۰ من دادم خیلی خوبه پسرم سرماخورده بود خوب شد

من ازیترومایسین 200دادم یهش

سوال های مرتبط

مامان عیدی خدا مامان عیدی خدا ۱ سالگی