مامانا کسی ازاین شربت استامینوفن استفاده کرده؟؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم داخل جعبه یه برگه راهنمایی هست بخون برای چندسالگی هست.چون منم رفتم پاراکید بگیرم رفتم گفتم طعم دیگه میخوام اشتباهی پاراکید طعم موز برای ۲سال به بعد رو داد شماهم چک کن

اره برای همه واکسنای پسرم تاحالا

قطره هست اره من میدم ب پسرم

من همیشه همینو میدم بهش خیلی هم عالیه براش متخصص براش نوشت

شربت رو یکسال به بالا میدن الان نده بهش

سوال های مرتبط