عالیه دخترم تا یه کم مریض میشه بهش میدم اوکی میشه
بله. خیلی داروی خوبیه برای سرماخوردگی بچه.پسر من ۴ماهشه و داره استفاده میکنه
آره دوست گلم برای سرماخوردگی هس خیلیم خوبه
اره منم دارم به بچم میدم ۳ بار در روز هر دفعه ۷ قطره
واسه ی سرما خوردگیه ، خوبه
بله زياد هربار مريض مي شه
آره برا سرماخوردگی
اره گلم من
من از ۲ماهگی هرسری سرما خورده از اینا دادم خیلی خوبه
اره من استفاده کردم
بچم ۶ماهشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.