🥲🥲🥲🥲

#بچه#شیرخشک#پوشک

تصویر
۵ پاسخ

سال های قبلم خیلیا عید نداشتن
سفره نداشتن
لباس نداشتن
فقط ما بیخبر بودیم…….

ایشالا سال بعد عوض این عید درمیاد غصه نخور

دیگه از وقتی گرونی شده خیلیا عید نداشتن خدا معجزشو نشون بده بهمون

چرا ره بر جدید حرف نمیزنن به مردم ارامشبده

مامان کوچولوها
منم بشدت با شما وحتی با این خانم موافق هستم که سرایط خیلی سخت بود از نظر اقتصادی اصلا منکر این حرف نیستم
اما من یه سری ها رو خوب یادمه تو شلوغی ها ووقتی شادی میکردن که ترامپ حمله کنه
البته این خانم رو نمیدونم ولی وقتی توقع آزادی وآبادی دارن برن تلاشی بکنن
چرا این همه خون ریخته شه آخه

سوال های مرتبط