۳۷ونیم تب نیست
۳۷.۵ از زیر بغل ؟؟ خیلی بالا نیست که تازه داره شروع میشه . لباسشو کم کن یکم خنکش کن . اگه باز رفت بالا تر دستمال نمدار کن بکش رو شکمش کامل و رون پاهاش و دستاش ، ی پیاز قاچ کن بزار کف پاش جوراب بپوشون . ایشالا کنترل میشه . باز اگه کنترل نشد دیگه استامینوفن بده
عزیزم اگر با استامینفون کنترل نمیشه براش شیاف دیکلوفناک ۱۲۵ بزار فوری میاره پایین
برکه تو اتیش داره میسوزه اما تبش رو ۳۶ 😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.