۴ پاسخ

۳۷ونیم تب نیست

۳۷.۵ از زیر بغل ؟؟ خیلی بالا نیست که تازه داره شروع میشه . لباسشو کم کن یکم خنکش کن . اگه باز رفت بالا تر دستمال نمدار کن بکش رو شکمش کامل و رون پاهاش و دستاش ، ی پیاز قاچ کن بزار کف پاش جوراب بپوشون ‌. ایشالا کنترل میشه . باز اگه کنترل نشد دیگه استامینوفن بده

عزیزم اگر با استامینفون کنترل نمیشه براش شیاف دیکلوفناک ۱۲۵ بزار فوری میاره پایین

برکه تو اتیش داره میسوزه اما تبش رو ۳۶ 😔

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۱۶ ماهگی