۱۱ پاسخ

و این برای من

تصویر

اینم ناخن من کار خودمه🩷😝😝

تصویر

مبارکت گلی اینم ناخن دخترمن😂

تصویر

خیلی قشنگه مبارکه

نمی‌پسندم .. چرا باید اینقدر بلند باشه
خز شده اینجوری

مبارک عزیزم خیلی نازه

مبارکه منم ۵ روز دیگه نوبت دارم

مبارکه عزیزم. الان رفتی تا عید رشد نمیکنه ک زیری زیاد در بیاد ؟من جمعه میخام برم واسه موهام میگم ناخنم بزارم بعد میگم نکنه بره بالا تر رشد کنه زشت بشه

مبارکه

عزیزممبارکه فرم ناخنت گلدونی

مبارک قشنگهه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۳ سالگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ سالگی