۴ پاسخ

آره دکتر به دختر من داد واسه حساسیت به پروتئین گاوی ولی فک کنم بهش نمیسازه صورتش پر از دون شده
شما واسه حساسیت داده ؟

سلام من دادم اصلا نساخت به بچم
یبوست گرفت
بدنش پراز دونه شد

منم دکترش گفت این بهتره خیلی حالا خواستم ببینم کسی استفاده کروه

اینو نمیدونم
ولی من خیلی تحقیق کردیم گیگوز انتخاب کردم واقعا هم وزن دهی خوبی داشته تا حالا

سوال های مرتبط

مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی