۳ پاسخ

ینی چی آندومتریوز هستی
من تو جداره شکمم آندومتریوز داشتم ۲۰ روزه جراحی کردم
چرا در نمیاری؟

مفنامیک اسید بخور

ژلوفن بخور

سوال های مرتبط

مامان آیهان و ماهان🧸 مامان آیهان و ماهان🧸 ۸ ماهگی