۸ پاسخ

منکه خوبم با اینکه دخترمم شیر خودمو میخوره
چون تا افطار میشه همش درحال خوردنم🤣

خداروشکر خوبم روزا کوتاهه
من چای کمرنگ با خرما در فاصله افطار تا سحر زیاد مبخورم

من داغونم 😭😭

چند روز گرفتم سرحال بودم اما دیگه نتونستم چون حالم افتضاح بد میشه کارم به بیمارستان کشیده میشه

من امروز سردرد شدم چون اب اصلا نمیخورم

منم خیلی معده درد میگیرم و بیحال و عصبی میشم

معمولی معمولی انگار نه انگار روزه دارم

منم معدم اذیت میشه بالاخره طبیعی همه هم دوست داریم استراحت کنیم ولی با وجود بچه مگه میشه

سوال های مرتبط

مامان دلبرم😇 مامان دلبرم😇 ۴ سالگی