با وجود تنبلی میشه باردار شد؟

۳ پاسخ

ومن سه ساله اقدامم وتنبلی دارم ودوبارسقط😔

اره من هم تنبلی داشتم هم کیست اندومتریوز ولی باردارشدم الیته یه سال تو اقدام بودم

بله منم تنبلی داشتم

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته پانزدهم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته هفتم بارداری