کیا با وجود تنبلی شدید باردار شدن؟

۵ پاسخ

من فقط یه فولیکول ۲۲ داشتم بعد از شیش ما زیر نظر دکتر باردار شدم بهم گفتن تنبلی داری

من دوست شوهرم عطاری داشت بعدش یک قرصی به اسم نسوانی پیشنهاد داد بعد خوردم و الان پاره شدم از تهوع ولی هزار مرتبه خداراشکر میکنم😋😊

من دومیشو باردارم شکر خدا

من

رژیم گرفتم

من🤚🤚

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته هفتم بارداری
چشم ب راه🤱 چشم ب راه🤱 قصد بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری