من بدون هیچ داروی 6 ماه بدون استرس و فکر ماهی ک اصلا فکرشو نمیکردم باردار بودم
من دوتا بچه مو به لطف خدا با آی وی اف باردارشدم اما حالا باوجوداینکه از دوسال بعد ازدواجم اصلا جلوگیری نداشتم بچه سومم رو طبیعی باردارشدم البته قبلش شش ماه رژیم فست بودم شاید اونم بی تأثیر نبود چون حدود ده کیلو کم کردم
من تنبلی تخمدان داشتم فکرشو نمیکردم باردار بشم بدون هیچ دارویی باردارشدم
اوابوست چون ماه اول بود میخوردم خوب بود . تخم مرغ محلی با دونه فلفل سیاه
ژل رویال اصل . چرب کردن با روغن سیاهدانه.
بی خیال شدن و سرگرم کردن
خلاصه هر چی تو تاپیک نوشته بودم 💚💚
دورهمی مامانا داریم دوست داشتید پیم بدید عضوتون کنم روبیکا .. ayda_tir
دورهمی مامانا داریم دوست داشتید پیم بدید عضوتون کنم روبیکا .. ayda_tir
من یدوفولیک دکتر بهم داده بود با گلوکوفاژ فکر کنم
من فقط قرص اواهلث هیچ یه دوره نشد کلن دوهفته خوردم باردار شدم البته کنارش اصلاح سبک که خودم بود رو انجام دادم خواستی بگو بگم
تاپیک ک عکس امام رضا گذاشتم بخون 💚
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.