من سرکلاژم دکتر گف اگه طول سرویکس پایین باشه پساری میزارن مگه میشه

۷ پاسخ

میگن موقعی سرکلاژی طول سرویکس مهم نیست چون بسته س.؟

اره میشه

بله اگر باز پایین تر بیاد پساری هم برات میرارن
واسه احتیاط
نگران نباش
کار از محکم کاری عیب نمیکنه
من سرویکسم ۳۱بود۱۸هفته پساری گذاشتم
گفت تو زایمان برش میداره

اره میشه....

اره عزیزم
من هم سر کلاژ دارم
هم پساری

اره جفتش باهم‌ میشه

اره چرا نشه

سوال های مرتبط