بمونه ب یادگار از آخرین پروژسترون مامانی 🥲🩷🤍💕

تصویر
۱۱ پاسخ

اخی بسلامتی هر هفته میزدی یا روزانه
دعا کن منم این روزا رو ببینم

منم ۳۶هفته آخریش بود زدم دیگه احتیاج نیس؟ هفته دیگه نمیزنی

خداروشکر که داری به اخراش می‌رسی 😍
برا ماهم دعا کن به این روزا برسیم

درخواست میدی

من یکی زدم ۲۴هفته هنوز جاش درد داره😐

ای جونم

بسلامتی زایمان کنی گلم

انشاالله روزی برسه ک منم آخرین پروژسترون رو بزنم خستممممم

سلام عزیزم از چن هفته زدی؟ تاثیر کرده؟

بر چیه

منم یکشنبه اخریش رو زدم حس خوبی داره واقعا انشالله به سلامتی نینی رو بغل کنی😍

سوال های مرتبط

مامان لیانیلماه مامان لیانیلماه روزهای ابتدایی تولد