خانوما بچه های ۴ماهتون کامل غلت میزنن؟

۶ پاسخ

برای من قشنگ رو شکم میفته ولی اون دستی که زیر میمونه رو نمیتونه بیرون بیاره در این حد

منم فعلا که نزده نمیدونم کی میخواد شروع کنه دیگه فقط پهلو میشه

اره از سه ماهو نیم

نه غلت نمیزنه اصلا

ن عزیزم فقط ب پهلو میشه

من ۵ ماهه هنوز نمیزنه😅

سوال های مرتبط

مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان پاشاکوچولو مامان پاشاکوچولو ۶ ماهگی
مامان پناهم ❤️ مامان پناهم ❤️ ۱۸ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۱ ماهگی
مامان همتا 🐚🐞 مامان همتا 🐚🐞 ۱ سالگی
مامان رایان نویان مامان رایان نویان ۶ ماهگی