همین مکملایی ک دوستمون گفتو بخور فولیک اسید و ویتامین دی.... از همه مهمتر که واقعا جواب میده دمنوش شکوفه سنجد هس. بجز ایام پریود روزی دو لیوان بخور. کلا برا باروری خوبه و تخمک رو تقویت میکنه
خداخیلی دوسشون داشته…همین:)😔
اون ماهم تنها علاعمی ک داشتم این بود ک خیلیییی زود کمر درد میشدم تو کارای خونه نصف میشد کمرم
تا اخرماه ک همه علاعم پریودیم داشتم.(ترشح سفید داشتم) ولی پریود نشدم
فقط شب قبل موعدم یک قطره لک دیدم و تماممم
عزیزم من. روز چهارم پنجم پری. رفتم داروخونه قرص آهن و ویتامین دی فولیک اسید گرفتم
از همون روزای اخر پریودی سه تاشو خوردم
اقدامم داشتم ولی مرتب و یه شب درمیون نه. شاید هر دوشب سه شب
همون ماه هم باردارشدم😍
اون قرصا ویتامینن خیلی خوبه از هرکدوم یه بسته بخر بخور عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.