از همه مهمتر اول استرس اصلا نباید داشته باشی اگه مثل من استرسی هستی زیر نظر دکتر دارو استفاده کن تا کنترل شه ،بعدش هم از غذاهای ناسالم دوری کن بجاش غذای سالم و گرم بخور غذایی که طبع سرد دارن نخور ، کمر و زیر شکمت هم با یه روسری یا شال ببند گرم نگه داشته باش ، برای اینکه بدونی بدنت مشکلی داره یا نه پیش دکتر زنان برو یه سری آزمایش هورمون و تیروئید و سونو برای رحم و تخمدان هات بنویسه
بنظر من بدن هر کسی فرق میکنه الان منو ابجیم اگه اقدام به بارداری بکنیم اون یه سال طول میکشه حامله بشه برا من همون ماه اول میگیره😂کلا سیستم بدنی هر کسی فرق داره تو هم اول برو دکتر اگه مشکلی چیزی نداشتی همین روند طبیعی زندگی رو پیش بگیر انشالله باردار میشی
پیاده روی و رژیم. خوردن مکمل کوکیوتن و ویتامین وی و ای و امگا۳
ورزش
یوگا
قرص اوزیل پلاس تاثیر داره
استرس نداشته باش
ورزش کن درجا حامله میشی
چیز شوهرم🤣🤣🤣
استرس سم ک من دارم ۲سال نیم اقدامم
تا زمانی که بهش فکر کنی و هرماه استرس داشته باشی که باردار شدی یا نه نمیشه من وقتی بیخیال شدم گفتم نشدم نشد باردار شدم
لاغر کردم ورزش میکردم زیر نظر دکتر قرص میخوردم برای تنبلی
لاغر کردن خیلی تاثیر داشت همین که لاغر کردم ماه بعدش باردار شدم
عرق رازیانه روزی ی لیوان بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.