اپیدورال از چند سانت می‌زنن؟

۷ پاسخ

واسه من با بیمه بود هزینه ای نگرفتن ازم ۴ شد بعد زدن خیلی خوب بود

از ۴سانت ب باا

۴ سانت یه بالا

از ۷ سانت که بشی

چطور میزنن ما باید بشون بگیم ؟؟ هزینه ای هم داره؟؟

از ۶ به بعد

باید خودت بگیر بنطرم ۴سانت ب بالا

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی