۶ پاسخ

برا منک تاثیری نداش

واس من از ۵سانت زد کامل بی حس شدم تا یکونیم ساعت نیم ساعت بعدشو دیگ دردام کم کم شروع شد

عزیزم من تازه زایمان کردم اصلا آمپولش درد نداره همراه با بی حسی هستش فقط بعدش تا ۱۲ ساعت بالشت زیر سرت نباشه سرتو تکون نده اصلا سردرد نمی گیری آمپول رو که میزنه یه دفعه از کمر به پایینت گرم میشه دیگه حس نمی کنی تو ریکاوری حتما بگو برات پمپ درد همسرت تهیه کنه و تحویلشون بده عالیه دوتا سه ساعت بعد عمل حس پاهات برمیگرده تکونشون بدی میبرنت تو بخش انشاا به سلامتی زایمان میکنی

از ۴ ب بعد

از 6 سانت به بعد که دردت زیاد بشه میزنن

خیلی کمتر میشه ولی بی حس کامل نه

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان ماهنور مامان ماهنور ۳ ماهگی
مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی