اصلااااا درد نداره
حتی کمتر از امپول عضله
نه درحد یه سوزش مثل آمپولی که توی پا میزنن
وااای دقیقا دکترم گفت باید سزارین بشم حالا فوبیای بی حسی وبیشترازسزارین دارم
نع اصلاا
حتی اینکه میگن باعث میشه بعد زایمان دچار کمر درد هم بشی، اشتباهه
من اسپاینال کردم و اصلا هیچ مشکلی نداشتم و ندارم
نه اصلا
سلام نه اصلاااااا فکر کنم تنها قسمتی که درد نداره است
وای منم فوبیاش و دارم
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.