برا يبوست بعد زايمان چكار كنم

۸ پاسخ

ببینید اولا خیس کردن انجیر تو آی و خوردن آب و خودش .استفاده از آلوچه ..خاک شیر خیس کنی ناشتا بخوری..و همراه غذات همیشه کاهو بخور و گوجه خوبه ..ضمنا اگه تاثیری نداشت از عطاری برگ سنا بخر عالیه حتما جواب میده ولی جوابشم زود و با شدته خوردی جایی نرو

من الانم اذیتم تا میرم دسشویی با گریه برمیگردم

دکترتون بایدشربت میداده بهتون که نداده

منم دچارشم دو روزه شکمم کار نمیکنه دکتر گف ملین خوبه

من فقط ماست و گل محمدی بهم ساخت هم کیوی خوردم هم انجیر هم گلاب هیچ فایده ای نداشتن

وای منم دچارشم 😐

نزار کار به یبوست بکشه هرروز کیوی و انجیر خشک بخور مایعات زیاد بخور

کمپوت.
شیاف
دمنوش گل محمدی

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی