۴ پاسخ

دکتر عمومی ب دخترم این دارو رو داد منم دوباردادم تا صبح شد بردم دکتر خودش گف این نباید ب بچه داد چون باعث لرز میشه خطرناکه همینو اسپری داد گف دیدی خیلی سرفه میکنه هر ۴ ساعت دو پاف بزن ولی شربتو انداختم

این خیلی خطرناکه. مواظب با دوز درست بدی
یه مامان تو گهواره داروخونه اشتباه رو این شربت نوشته بود ۷ سیسی. خودش گفت گفتم ۷ زیاده. ۵ سبسی دادم. بچش کارش به بیمارستان کشید خدا رحم کرد
باید روش مینویش ۷‌ دهم سیسی

سرفه هاش خشکه ؟؟اهورا هم خییییییبی سرفه میکنه هرچی دادم خوب نشده
اینو چند سی سی کفته ؟؟؟هرچندساعت؟؟

اسپریشو برا دخترم میزدم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان دلارا جونی😍👼 مامان دلارا جونی😍👼 ۲ سالگی