۱۵ پاسخ

کرم بهتره

آبی قشنگ تر میشه

دوتاش

آبی😍

به نظرم کرم

مبارک خیلی قشنگه ،با کرم بپوش

چه لباس قشنگی 😍😍😍
دماغتو عمل کردی راضی گام

همین کرم ک سرته عالیه
چقدمهر از قیافه ات بارید😍

چه خوشگل

همیشه شال یا روسری رنگ طرح ها روی لباس باشه،شیک تره😁
بنابراین کرم

کرم بیشتر میاد عزیزم

کرم صد درصد.

آبی ای که رنگ ابی پیراهنت باشه🥰

آبی پیراهنت خاصه بااون قشنگ میشه

آبی
رنگ و روح میده به چهره

سوال های مرتبط

مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی