سلام


من چون وزنم کمه هرشب بستنی میخورم مشکلی پیش نمیاد؟؟

۹ پاسخ

اگه باعث قندت نشه فک نکنم ولی سعی کن هر شب نخوری چون گمونم قند رو بالا میبره

قندت چطوره؟مواظب قندش باش

قندت میره بالا
دلیل نمیشه چون وزنت کمه سالم خوری رو بذاری کنار

از این هفته دکتر بهت مولتی میده اشتهات باز میشع

قدت چنده که وزنت ۳۹؟؟؟؟قبل بارداری چند بودی

سردی زیاد خوب نیس

خب چرا ی چیزی نمیخوری که وزن بگیری دختر؟‌
بستنی قندش بالاس مراقب باش دیابت بارداری نگیری

قند تو هر هفته چک کن اگه قندت خوب باشه نه مشکلی نداره من شده تو یک روز ۴ تا بستنی خوردم

چن کیلویی؟

سوال های مرتبط