۵ پاسخ

نی نی ادلی سایت بزن تو ذره بین میاره
داره همه چی

فک کنم نی نی آدلی داشت
عزیزم شیراز تو پاساژ زیتونم زیاد بود ولی خیلی الکی گرون بود قیمتش یک و خورده ای
درصورتی که تو پیجا ۶۰۰ یا ۷۰۰ تومنه
تو بازار وکیل هم اگه از سمت بازار کریم خان بری داخل وکیل همون اولاش یه لباس فروشی بود شلوار جین هم داشت قیمتش ۶۰۰ این حدودا

این مدلی دارم اگر خواستی
09938763493

تصویر

سیسمونیا دارن

دسترسی به اینستا داری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی