تو هفته های من ترشح سفید داشتن عادیه؟

۳ پاسخ

اره عزیزم من از اول ترشح داشتم

بله و تکرر داشتم

بله عزیزم طبیعیه اگر بدون بو و خارشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی