اره راست میگی خواهررر
ماها که تو شمال هستیم اصلا انگار نه انگار جنگ شده
تهرانی هام اینجا پر شدند و همه دنبال خرید عیدند
دورتون بگردم. مطمئن باش از پس این همه سختی ها راحتی و دلخوشی ست
امیدتون به خدا باشهههه
کرج داغونه 😔
بیشتر شهرهارو زده ولی تهران داغونه بخدا من حالا یه ماه پیش برای بچهام خریدکردم خودم و شوهرم موندیم بیخیال شدم جایی هم نمیشه رفت که 🥴
قربونتون بشم💔
عزبزم ما هم همینجوریم من قبل این اتفاقا فقط چند دست لباس برای بچه ها خریدم ....نه برای خودم نه همسرم خرید نکردیم دل و دماغ نداریم والا ترس هم داریم میبینی یهوو صدای چندتا انفجار میاد
حقققققق
خدابخیربگذرونه همروصحیح وسلامت داشته باشه حقمون نیست بچه هامون تازه راه رفتن یادگرفتن ببریمشون پارک بیرون راه برن جلومون دلمون واشه
اکثر جاها همینه
دلم تنگ شده برازندگی عادی
بخدااااا من یه هفته بیشتره آوارم ، بچه تو خونه مردم نمیخوابه تا صب گریه میکنه 😞😞😞😞😞
نه بابا اصفهانم داغونه
کرجم همینه خواهر
خیابونا انگار خاک مرده پاچیدن
حتی یه ماهی سبزه نیس 🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.