تو شبکه خبر یجوری عادی سازی میکنن انگار اینا میزنن و اونا میخورن اینجاهم هیچ خبری نیس ولی تو کوچه و خیابون اوضاع فرق میکنه وای ازین همه دروغ انشالله همتون سالم و سلامت باشین تهرانیای عزیزم❤️🩹
امروز اومدن اینجاروهم ز د ن
تا وقتی که تک تک مردم ایران رو به کشتن بدن
خودشون که توی سوراخ موش قایم میشن فکر کردم نیستن تمومش کنید دیگ
بخدت خسته شدیم 🥺💔
الان سمت ما زدن خیلی صداش بد بود
🥺🥺🥺🥺جنگنده هارو میبینی چجوری میان توو حلق خونه ها🥺
غک نکنم تمومی داشته باشه..حداقلش میگن ۱ ماه دیگه هست متاسفانه...البته راست و دروغش نمیدونم
نمیدونم کاش تموم شه
جان تهرانیا خیلی گنا دارن
الان میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.