۱۰ پاسخ

تو شبکه خبر یجوری عادی سازی میکنن انگار اینا میزنن و اونا میخورن اینجاهم هیچ خبری نیس ولی تو کوچه و خیابون اوضاع فرق میکنه وای ازین همه دروغ انشالله همتون سالم و سلامت باشین تهرانیای عزیزم❤️‍🩹

امروز اومدن اینجاروهم ز د ن

تا وقتی که تک تک مردم ایران رو به کشتن بدن
خودشون که توی سوراخ موش قایم میشن فکر کردم نیستن تمومش کنید دیگ

بخدت خسته شدیم 🥺💔

الان سمت ما زدن خیلی صداش بد بود

🥺🥺🥺🥺جنگنده هارو میبینی چجوری میان توو حلق خونه ها🥺

غک نکنم تمومی داشته باشه..حداقلش میگن ۱ ماه دیگه هست متاسفانه...البته راست و دروغش نمیدونم

نمی‌دونم کاش تموم شه

جان تهرانیا خیلی گنا دارن

الان میزنن

سوال های مرتبط

مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۶ ماهگی