۱۰ پاسخ

نزار اصلا اینجوری بشینه پاهاش خراب میشه خواهر زاذه من اخر دکتر بهش کفش مخصوص داد بخاطر قورباغه ای نشستن پاهاش کلا چرخید

اصلا نزار اینطور بشینه زیر سه سال فرم‌پا هنوز شکل نگرفته بد شکل میگیره

خدا چجوری نشسته 😂

نمیدونم چرا اینقدر بچه خا مقاوت میکنن ک نخابن
پسر منم اینجوری میشینه ینی مشکلی هست؟؟

همه لامپارو خاموش کن. گیج میشه

ای خووووودا🥲😁

پسر منم بازی میخواد نمیخوابه
باباش هم یه بند داره غر میزنه نمیتونم بخوابم

دخترمنم همیجور میشینه
من خودممم بچگی ایجورمینشستم الانم گاهی اوقات ایجورمیشینم
پاهامم مشکلی ندارن

خخخخ عزززیزم دختر منک خابه

دختر منم همش اینجوری میشینه🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ ۱۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۵ ماهگی