شروع علائم معمولا تب و کمر درد شدیده
دکتررفتم یه کپسولای نارنجی گنده بودن باآبی خوردم خیلی قوی بودن همش گشنم میشدمیخوردم
من چندسال پیش گرفتم مچ دستم وپاهام دردمیکردیه دوره یه ماه بوداگه اشتباه نکنم داروخوردم خوب شدم البته رعایت کردم
من گرفتم یکی از انگشتای پام باد کرد
مامانم پا درد کمر درد با لگنش درد میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.