بچم اسهال داره،چیکار کنم؟؟؟

۳ پاسخ

اگه روزی بیشتر از ۸ بار باشه میگن اسهال...با تجویز دکتر من بایولاکت دادم بهش البته ۲ماهش بود بچم

ولی اینم بگم نوزاد یکماهه مدفوعش کلا شل هست اسهال نیست

بچه یکماهه چیزی بهش نپی بهتره بزاذ فقط دکتر تجویز کنه

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۱۵ ماهگی
مامان رامتین مامان رامتین ۷ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان امیر ابوالفضل مامان امیر ابوالفضل ۴ ماهگی