۳ پاسخ

وای منم نت میخووواااام

دقیقا منم☹️

اینستا میخوااااام😭😭 من یه بازی رو از شدت بی اینستایی هزارتا مرحله رفتم جلو 🤦‍♀️

سوال های مرتبط