۱۰ پاسخ

پسر منم بی اشتها بود البته کلا اشتهام داشته باشه کم میخوره..مثلا ی پیاله سوپ با ی سیخ کباب گاهی نصف کباب این میشه مثلا شام این دوساعت هم میکشه بخوره بقران خسته ام از این وضعیت😭😭😭بردم چکاپ همه چیش خوب بود فقط اهن پایین بود اهن داد بهش حالا من بهش پسته با گوشت گوسفند هرروز بهش میدادم یا کبابی یا ابگوشت

پس من رفلاکس داره ازاول نه سینه گرفت نه شیشه باسرنگ شیردادم تاالانم به زورغذامیدم هردکتری هم بردم بی فایده بودهمشون یه حرف زدن غذاروبذارجلوش خودش بخوره میگم نمیخوره میگن ولش کن گرسنه باشه میخوره دیدم اینجوری وزن کم میکنه وسایل ارایشی لاک سشوارهرچی دارم میدم تاسرگرم بشه دهنشوبازکنه

شربت فروگلوبین زینک دار بهش بده صبحا

اشتها اور دا ی بهش

اول ببرش دکتر اطفال ازمایش کامل بده بعد بعش شربت اشتها میده کمبود اهن خوذش بی اشتهایی میاره

از منم همینه داغون شدم باورت نمیشه

چند کیلوعه

گفتار درمان که تخصصش بلع باشه

دکتر ببر ازمایش مینویسه کمبود ویتامین داشته باشه تجویز میکنه

اول متخصص اطفال ببرش خودش ارجاع بده متخصص تغذیه

سوال های مرتبط