ماخودمون همیشه آب جوشیده سردمیخوریم
۶ ماه
تا یکسالگی میجوشوندم .بعد یه سال آب تصفیه
من هنوز آب جوشیده شده میدم یا اینکه ماجان میگیرم
تا دوسالگی. الانم فقط اب معدنی میدم
تایکسال اب جوشیده دادم بعداون اب تصفیه میدم
ما آب چاه میخوریم همونو میدم به پسرم خونمون چاه داره
تا یک سال
هنوز هم میدم
مسافرت هم باشم اب معدنی میگیرم
من تا الان همیشه جوشیدم سرد کردم دادم چون میگم یه وقت میکروب اینا داشته باشه بچه مریض میشه میترسم، فک میکردم مثلا تا ۳ یا ۴ سالگی باید بجوشونم بدم تعجب کردم
ما خودمون هم اب جوشیده سرد میخوریم
از شیر اب مستقیم نمیخوریم
من هنوزم میدم
چون خودمونم اب شیر نمیخوریم
بو میده تازه آب چشمه میاریم
دیگ تموم بشه وقت نکنیم
آب شیر میجوشونم سرد میکنم میدم دخترم واقعا سخته ولی چ کنیم
یکسال
قبل یک سالگی
الان دیگه از شیر آب میدم
تا ۱ سالگی
تا ۱سالگی دادم
قبل از یکسالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.