خانما شما به بچه هاتون تا چند سالگیشون ویتامین دادین؟

۴ پاسخ

بدن همیشه نیاز داره ب ویتامین
خود من همچنان میخورم روزانه

من دیروز پیش دکترشون بودم گفت دیگه قطره رو کم کم حذف کن به جاش شربتش بده

من از اول مداوم دادم تا دو سالگیش هم میخام بدم بعدش میخام هر دو سه ماه یبار براش بخرم یه دوره بعدش هم کلسیم بعدش امگا باز دوباره مولتی

من هنوز دارم میدم هم اهن هم مولتی رو چند روز دیگه میرم دکتر ببینم چی میگه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته نوزدهم بارداری