۲۱ پاسخ

وحشتناک 😫 به هرکی میگم نمیفهمه

اره منم از ۳۴هفتگی درد واژن دارم،مخصوصا موقع جابه جایی روی تخت و بلند شدن

طبیعیه عزیزم

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

اره خیلی🥲

دقیقا مال منم همینجوریه فکر میکنم الان بچه میخواد بیاد بیرون😂🥲☹️

وحشتناك 😓

وای منم بخاطر همین درد رفتم گف مال عفونته

شددددییدد😅
جوریکه خم خم راه میرم

واییییی من دلم میخواد گریه کنم اون لحظه از درد انگار پا که میشم یچیز میخواد بیوفته درد شدیددددد میکردم🥲🥲🥲😭😭

شدیددد همراه باکشاله رونم.موقع پهلوبه پهلوشدن زجه میزنم

شدیددددددددد

به شدت

بلهه بلهه 🫠🫠

من از بیست هفته شروع شد این درد برام

اررره پوست واژنم بلاله
سمت چپ

وای نگم برات از این درد من که یه وقت های گریم میگیره از درد 😭😭

من از هفته ۲۲ این دردو دارم 😭😭😭
دیگه الان جیغ میزنم وقتی میخوام پهلو به پهلو بشم

اره خیلییییی شدید

اوووف یک و ماه ونیمه درد دارم

وای وای نگمممممم برات
فقط انگار تیر خوردممممم

سوال های مرتبط