قرص اومگا ۳ برای چی خوبه؟
فرزند پروری

۳ پاسخ

من میخورم اس...هال میشم 😓😓

من تا جاییکه میدونم برا تخمدان خوبه برای تنظیم پریود خوبه
فقط یکم ادمو لاغر میکنه
فواید. دیگه ای هم داره

نمد ولی میخورم

سوال های مرتبط