۶ پاسخ

من ۳۰ هفته زایمان کرده بودم

زایمان کردی یا نگرانی که نکنه زایمان کنی؟

من عزیزم آره خدارو شکر

دگ ۳۴ هفتع کامل نگران نباش

خداروشکر سالم بودن اما 6,روز توان آی سیو بستری بودن

من دوقلو هام 34دنیااومدن

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی